13 Ekim 2009 Salı

Yılmaz Vural'ın A Milli Takım Sanrısı

''yılmaz vural olarak milli takıma talibim''

---ağır derecede spoiler içeren açıklamalar---
en azından ben varım mesela. 25 yıldır bu ligde çalışıyorum. eğitimim var. yabancı dilim var. bize verilen imkanlarla neler yaptığımız belli. milli takıma çok futbolcu yetiştirdik. ben kendimi aday görüyorum, ama bir tane gazetede adımız geçmiyor. demek ki işin uzmanlık boyutuna bakılmıyor. o yüzden biz de 'tavşan dağa küsmüş, dağın haberi yok' misali..
---ağır derecede spoiler içeren açıklamalar---

kestik!

ah benim yılmaz hocam vah benim yılmaz hocam! ben sana dayanamam. bi hikmet karaman'la seni mutlu edemedik şu ülkede, imkanlar, şartlar, ibne basın, bunu da yazın. ama bu ülkede sanıyor musun ki hayalleri olan tek insan sensin. bak bende az evvel fm 2009'da efsaneler yarattım liverpool'la, ekrana bakıp ağlıyorum şu an. aslında rafael benitez'in yerinde ben olmalıyım. evet tam olarak bunu düşünüyorum abi. bbc'den bi tane de adamla görüşmüşlüğüm yok. ilk kez bu mecreda açıklıyorum bunu. neyse sözünü kestim az evvel sanırım. affola.

---ağır derecede spoiler içeren açıklamalar devam ediyor---
türkiye'de futbolu yönetenlere içimizden içimizden kırılıyoruz. yeteri kadar deneyim isteniyorsa tecrübeliyim. avrupa'yı biliyorum. daha düne kadar bu ülkede pro lisans sahibi olan sadece bendim. bu ülkeyi benden daha iyi tanıyan biri olabilir mi? iki tane akademi bitirmişliğim var. yabancı istiyorlarsa, ben aynı zamanda alman vatandaşıyım!
---ağır derecede spoiler içeren açıklamalar bitti sonunda---

abi dil falan demişsin de benim de var ingilizce, upper seviyede hemde. hayat işte. hangimiz hakketiğimiz yerdeyiz ki? kasımpaşa'da iyisin bence sen. gayet pro.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder